Hakkımızda

CYF Fuarcılık A.Ş. hakkında

Doğru zaman ve doğru yerde organizasyon


CYF, ihtiyaç olduğunu düşündüğü fuar organizasyonu çalışmalarına başlarken iki temel noktaya yoğunlaşır;
i) Sektör için en doğru zaman.
ii) Katılımcı ve ziyaretçi potansiyeli açısından en verimli olacak lokasyon.

CYF Fuarcılık A.Ş., T.O.B.B.’dan Yurtiçinde Fuar Düzenleme Yetki Belgesi ile çalışan, ülkemiz ekonomisine katkı sağlayarak emek ve teknoloji yoğun istihdam olanakları yaratmak, fuarcılık sektörünün ülkemizdeki ve dünyadaki gelişimine katkı sağlayarak sektöründe öncü firma olmak misyonu ile kurulmuş bir fuar organizatörü firmadır.

CYF, genç ve dinamik kadro yapısını korumak, sürekli gelişen ve öğrenen organizasyon yapısı içerisinde müşteri memnuniyeti hedefli çalışmak, oluşturduğu marka profili ve müşteri algısını korumak, güvenilirlik ve süreklilik ilkelerine bağlı kalmak vizyonu ile çalışmaktadır.

CYF Fuarcılık, 2012 yılında küresel bir marka olan Londra Merkezli Tarsus Group ile ortaklık gerçekleştirmiştir. Tarsus Group – Türkiye hakkında detaylar için lütfen tıklayınız.

Uygun ziyaretçi ve katılımcı profilini bir araya getirme

Ziyaretçi Organizasyonu
CYF, organizasyonlarda ziyaretçi sayısı ve niteliğini geliştirebilmek, ziyaretçilerin fuara bağlılığını artırabilmek amacıyla öncelikle sektör temsilcilerine ulaşır. Sektörü oluşturan tüm şirket, organizasyon, sivil toplum kuruluşları ve mesleki örgütlerine gerek birebir görüşerek, gerekse posta/e-posta yoluyla davetiye ulaştırılır.

Reklam Çalışmaları
CYF düzenlediği fuar organizasyonunu gerçekleştirdiği sektöre göre, ulusal ve yerel düzeyde, TV, Radyo reklamları, sektörel dergi ve web sitesi reklamları, açık hava reklamları gibi mecraları kullanarak yoğun tanıtım kampanyaları yürütmekte, fuarlarının kamuoyu ve ilgili çevreler tarafından duyulmasını sağlamaktadır.

Öğrenen Organizasyonlar
Öğrenen organizasyonlar, yeni yaklaşımları deneyen işletmelerdir. Yeni bilgileri her zaman test ederler, denerler ve sonuçları tartışmaya açıktır. Geçmiş deneylerden öğrenmeye açıktırlar. CYF öğrenme sürecinde çalışanların fikirlerini, yargılarını veya sezgilerini dikkate alır. Öncelikli olarak, bilgilerin, ilişkilerin ve sezgilerin yaratılmasına imkân verecek ortamlar oluşturur, daha sonra bu geliştirilen bilgilerin diğer şirket çalışanlarınca paylaşılmasına fırsat tanır ve son olarak paylaşılan bu bilgilerin şirket verimliliği için kullanılmasını sağlar.

Sürekli Gelişim
CYF Fuarcılık, bir işi yapmanın her zaman daha iyi bir yolu vardır ilkesiyle hareket eder. Organizasyonlarında geçmiş deneyimleri, mevcut dinamikleri ve müşteri beklentilerini baz alarak iyileştirmeler yapmaktadır.

Süreçlere katılımcı firmaların dahil edilmesi

Müşteri Memnuniyeti
CYF Fuarcılık tüm bu çalışmaların sonunda düzenlediği organizasyonlarda maksimum müşteri memnuniyetini sağlamayı, müşteri sadakatini yakalamayı hedeflemektedir. Düzenlenen tüm organizasyonların ardından CYF müşterilerine dönüş yapmakta, beklenti, talep, eleştiri ve şikayetlerini alarak süreci başa döndürmektedir.

Geri besleme
CYF Fuarcılık tüm süreçler içerisinde müşterilerinden gelen geri dönüşleri dikkate alarak sonraki organizasyonlarının planlamasına geçmektedir.

Beklenti ve Talep
Müşteriler ile yapılan görüşmeler sonunda, beklenti ve talepleri alınarak hizmet politikası belirlenmektedir.

Eleştiri
Olumlu ya da olumsuz, müşterilerden gelen her eleştiri, çalışanlar tarafından yönetime iletilmekte ve karar süreçlerinde bu eleştiriler dikkate alınmaktadır.

Şikâyet
Müşterilerden gelen her türlü şikayete, tekrar yaşanmasını önleyecek mahiyette ve en kısa zaman diliminde müdahale edilir.

CYF Fuarcılık A.Ş. Çerez Politikası Gizlilik Politikası
© 2018 SecuriTex Eurasia. Tüm hakları saklıdır.
Sitede kullanılan tüm metinler, görseller ve bilgilerin izinsiz kullanımı, kopyalanması ve/veya izinsiz olarak alıntı yapılması yasaktır.